svētdiena, 2012. gada 4. novembris

Sveicināti! :)


Šo blogu es veidoju informācijas uzkrāšanai un izmantošanai savā darbā. Es nezinu, cik daudz man būs brīva laika, lai būtu tā, kā esmu iedomājusies, bet gan jau būs labi. Ja arī jums kaut kas noder no šī visa, es tikai priecāšos.
© Photo by Ilze Šmate 2012

Šī mana fotogrāfija ir iekļuvusi šogad 150 labāko foto skaitā (iesūtīti aptuveni 440 foto no visas Latvijas), kuri izlikti foto izstādē "Kukaiņi tuvplānā". Izstāde bija apskatāma Dabas muzejā līdz 2012.gada Ziemassvētkiem. Informācijai - šis foto pieder pie kategorijas - kukaiņu attīstības stadijas. Taču - gliemezis nav kukainis, bet ir gliemezis :), bet uz viņa ir uzrāpies tauriņa - sprīžmeša kāpurs. Un kāpurs ir viena no kukaiņu attīstības stadijām (ola > kāpurs > kūniņa > pieaudzis kukainis)

Un vēl ... es lapās ievietoju interneta adreses, taču informācija tur ne vienmēr būs latviešu valodā. Daudzas interesantas un noderīgas "lietas" ir angļu valodā. Bet es zinu, ka bērni ir gudri un liela daļa labi saprot angļu valodu. Un galu galā - lai skatītos skaistus video par dzīvniekiem vai spēlētu kādu spēli ar putnu attēliem un nosaukumiem, vai arī par fotosintēzi, iznāk lieliska starppriekšmetu saikne. 

Nekļūdās tie, kas neko nedara!


0:39 min arī mans foto tika parādīts




Te ir viens cits foto ar kameņvaboli 2014.gada 4.jūlijā:
© Photo by Ilze Šmate 2014